מבער ווק ביתי למטבח החדשני

בשלנים חובבים, בשלנים מקצועיים, אומני טעם ואנשים שאוהבים להקפיץ, לא תמיד צריך ללכת למסעדה כדי לאכול מאכלים מוקפצים ומבושלים בטעמים וניחוחות הודים, תאילנדים או סינים. אפשר ורצוי לבשל ולהקפיץ ממש אצלכם במטבח,  באופן מקצועי ובטעם של מסעדת גורמה. המסעדה תבוא אליכם למטבח. איך? פשוט מאד על ידי ווק ביתי. (HOM WOK) ווק מקצועי, כזה כמו של מסעדה אבל לשימוש ביתי. תוצרת כחול לבן,לארוחות רומנטיות מטובלות ועסיסיות, לארוחות משפחתיות ולארוח.HOME WOK הוא המוצר הכי נחשק ונחוץ במטבח שלכם, שישדרג לכם את הבישולים וההקפצות, את חווית האירוח ויעשה לכם מטבח חדשני. שיעשה לכם גם חשק לארח ולהאכיל וחשק גדול יותר לזלול. המבער איכותי מבית ר – GAZRGמתאים לכל מטבח ביתי, לכל מרפסת או פינת אוכל בחצר הבית. משום שהוא תוצרת כחול לבן, אם צריך מדי פעם חלקי חילוף, אין שום בעיה, זו תוצרת כחול לבן ואין בעיה של אספקה. אז אמרנו אומנות הבישול והטעם, אמרנו שדרוג וחדשנות ואמרנו תוצרת כחול לבן וזה עוד לא הכל.

מבער ווק ביתי Home Wok

מי שאוהב לבשל ואוהב לאכול יודע היטב שחלק מהצלחת הבישול הוא המשחק עם הלהבה. כאשר הלהבה משתלבת עם סוג המזון הטעם יוצא שמיימי. הלהבה של המבער ווק הביתי מגיעה ל45000 BTU–ניתן לשחק איתהאיתה ולהגיע לטעמים מגוונים ומשובחים. אפשר להפעיל את המבער בלחץ של 100 מיליבר, ולהגיע לרמת טעמים שלא חשבתם שהם קיימים בכלל. על הדרך תקבלו את התואר השף של השכונה, וכל כך בקלות.  חשבתם שתצטרכו לפתוח ברז בכל פעם שתרצו להדליק את הווק? אז נפתיע אתכם בנר  קבוע להדלקה,מקצועי, בטוח וקל לשימוש. חדשנות ממש במטבח שלכם. על מנת למנוע דליפת גז ישנו ברז שסתום ביטחון ולטרוקאפל. אם חלילה המבער נכבה מסיבה כל שהי, בתוך 10 שניות עוצרת אספקת הגז. וזה בלי שתצטרכו לחשוש ולבדוק כל רגע האם הכל תקין. זה אחד מהיתרונות העיקריים של הווק הביתי. הבטיחות הגבוהה שנותנת לכם תחושת ביטחון ושלוה, גם אם נכבית האש לא קרה כלום, אספקת הגז נפסקתאטוטמטית. אפשר לאחסן את מבער הווק במטבח ואפשר בפינת אירוח בחצר. נדלקתם? בצדק.

מה עושה את מבער הווק הביתי מוצר מוביל?

 יחידת הווק עשויה מפלדת אל חלד, נירוסטה 304 בעובי 1.5 מ"מ, כך שניתן לאחסן אותה בחצר ללא כל חשש מחלודה, וכאמור ללא חשש מדליפת גז. 

 גוף המבער עשוי מיציקת מתכת מצופה באמייל שחור, זה שומר על הקורוזיה.

ברז הגז בנוימברזי מחט שיתרונם הוא בכך שהם עומדים בלחץ גבוה מאד, עד 3 בר. זה מנבא את טיב התוצר בין אם מבושל, מוקפץ או צלוי. אתם שנהנים לעבוד עם הווק, יכולים לייצר קשת רחבה של טעמים בגירסאות שונות. כך שהסועד יחוש שחוש הטעם שלו עובד על מלא.

מבער ווק ביתי בא בצבעי שחור אדום וזהב, לכם נותר לבחור צבע ומקום איחסון, לבשל לזלול ולארח במטבח החדשני שלכם. קל להפעלה, בטוח וחסין אש, להבה מקצועית, פלדת אל חלד, תוצרת כחול לבן כך שאין בעיה עם חלקי חילוף – זה כל מה שהמטבח שלכם צריך כדי לזכות בתואר מטבח חדשני. הבישול עליכם, מגוון הטעמים יפתיע את החיך ובמילים אחרות המסעדה שאתם חושקים באוכל שלה נמצאת אצלכם בבית או בחצר.